XII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka
Proponowany porządek
XII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka
w dniu 23 kwietnia 2025 roku ( środa )
Miejsce: Sala widowiskowa Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka w Czarnej Dąbrówce
Godzina 15.15
1. Sprawy regulaminowe
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
b) przyjęcie porządku obrad sesji
c) przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Czarna Dąbrówka a Gminą Miastko, Gminą Tuchomie, Gminą Kołczygłowy, Gminą Trzebielino oraz Gminą Lipnica dotyczącego partnerstwa w ubieganiu się o środki z Funduszy Europejskich dla Pomorza – działanie 2.9 – Przystosowanie do zmian klimatu wg druku nr 90;
b) określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Czarna Dąbrówka w 2025 roku wg druku nr 91;
c) określenia wykazu kąpielisk na terenie Gminy Czarna Dąbrówka na 2025 rok wg druku nr 92;
d) uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 504/9, położonej w obrębie ewidencyjnym Nożyno, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 93;
e) uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 146/4, położonej w obrębie ewidencyjnym Unichowo, gmina Czar-na Dąbrówka wg druku nr 94;
f) udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Pomorskiego wg druku nr 95;
g) zmiany Uchwały Nr IX/73/2024 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 16 grudnia 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Bytowskiemu wg druku nr 96;
h) zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok wg druku nr 97;
i) wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2025 – 2040 wg druku nr 98.
4. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
a) przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
b) pozostałe informacje.
5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.
7. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.
8. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.
9. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2024 poz. 1465 ze zm.) – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy