Logo Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka

XII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka

Proponowany porządek
XII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka
w dniu 23 kwietnia 2025 roku ( środa )

Miejsce: Sala widowiskowa Gminnego Centrum Kultury i Biblioteka w Czarnej Dąbrówce

Godzina 15.15

1. Sprawy regulaminowe
   a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
   b) przyjęcie porządku obrad sesji
   c) przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

3. Podjęcie uchwał w sprawie:
   a) zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Czarna Dąbrówka a Gminą Miastko, Gminą  Tuchomie, Gminą Kołczygłowy, Gminą Trzebielino oraz Gminą Lipnica dotyczącego partnerstwa w ubieganiu się o środki z Funduszy Europejskich dla Pomorza – działanie 2.9 – Przystosowanie          do zmian klimatu wg druku nr 90;
   b) określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Czarna Dąbrówka w 2025 roku wg druku nr 91;
   c) określenia wykazu kąpielisk na terenie Gminy Czarna Dąbrówka na 2025 rok wg druku nr 92;
   d) uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 504/9, położonej w obrębie ewidencyjnym Nożyno, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 93;
   e) uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 146/4, położonej w obrębie ewidencyjnym Unichowo, gmina Czar-na Dąbrówka wg druku nr 94;
   f) udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Pomorskiego wg druku nr 95;
   g) zmiany Uchwały Nr IX/73/2024 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 16 grudnia  2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Bytowskiemu wg druku nr 96;
   h) zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok wg druku nr 97;
   i) wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2025 – 2040 wg druku nr 98.

4. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
   a) przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
   b) pozostałe informacje.

5.  Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

6. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.

7. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości. 

8. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

9.  Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2024 poz. 1465 ze zm.)  – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy

powrót do kategorii
Poprzedni

Pozostałe
wydarzenia